איך האזנה להרצאות תייצר לכם השראה?

איך האזנה להרצאות תייצר לכם השראה?

תחומי העיסוק השתנו לחלוטין בעשרים השנה האחרונות. אנשים רבים מחפשים לעשות משהו שיעניק להם סיפוק תמידי ופעמים רבות סיפוק הוא תוצר של השראה.

 

בשוק העבודה מגוון של משרות הדורשות מאיתנו להפרות את עצמנו בהשראה תמידית לדוגמא: כותבי תוכן, מעצבי מוצר, מעצבי אופנה, שפים, מעצבים גרפיים, אמנים, סופרים, מדריכי כושר, מפיקי אירועים, מעצבי שיער, מאפרים וזה רק על קצה המזלג.

 

יחד עם זאת, כל מקצוע הופך ברגע כזה או אחר לשגרה. שגרה שהיא תוצר ישיר של עומס בעבודה, לחץ, מחסור בזמן, צורך להספיק ולעמוד בלוח זמנים. שגרה שלעתים מונעת מאיתנו למצוא את הזמן לשאוב השראה שתפרה אותנו, תעניק לנו את היכולת לפתח רעיונות חדשים ובעיקר לשמור על יצירתיות, רעננות וחדשנות תוך כדי עבודה כל הזמן. אז יש דרך לעשות זאת , דרך שלאו דווקא כוללת רכישת כרטיסי טיסה יקרים לחו״ל והיא האזנה להרצאות.

 

אז איך האזנה להרצאות במגוון של תחומים יכולה לתרום להשראה שלנו?

  • תחומים חדשים שלא הכרנו – האזנה להרצאות דווקא בתחומים שאינם קשורים לאזור הנוחות שלנו, או לחלופין נושקים לאותו תחום, יכולה להעניק לנו מקום שונה, אחר למחשבה ולרעיונות חדשים. אם למשל אתם עוסקים בתחום שהוא מאוד טכני, אך דורש יצירתיות כמו למשל הנדסה או פיתוח תוכנה, השתתפות בהרצאה הומוריסטית יכולה לשחרר אצלכם משהו שיגרום לכם להסתכל על הדברים קצת אחרת. להוציא אתכם מאותו קיבעון מחשבתי שלעתים מגביל את כולנו. יש הרצאות במגוון עצום של תחומים: בריאות, מדיה, זוגיות, אושר, מכירות, שיווק כך שכל מה שאתם צריכים זה פשוט לבחור.
  • הרחבת האופקים – מספיק שהמרצה יספק לנו נתון מאיזה מחקר חדשני או משהו שמגיע מחו״ל ואף אחד לא שמע עלינו, כבר זה יכול לתת לנו רעיון למשהו שקשור לעבודה שלנו או אפילו לחיים האישיים שלנו, בבית עם הילדים, עם המשפחה, עם חברים. תוכן שהוא אינו מוכר לנו, תמיד פותח לנו חלון של הזדמנויות וגורם לנו לדרך נוספת לתיבול היצירתיות ומתן השראה והיא:
  • דרך לפתרון בעיות – פעמים רבות עלינו להתמודד עם בעיה כזו או אחרת תוך כדי עבודה או בתחומים אחרים בין אם זה בבית, או במסגרת אחרת בה אנו לוקחים חלק, פרוייקט כזה או אחר. הרצאות נותנות לנו פתרונות אמיתיים שהם תכלס, פתרונות שעוזרים לנו לשים את עצמנו במקום טוב יותר ולמצוא את הדרך הנכונה להתמודד.

 

אז אם אתם מרגישים קצת תקועים, מרגישים שהאצבעות לא זורמות לכם כמו שאתם רגילים ושהמחשבות שלכם נמצאות במקום אחר שמונע מכם להתקדם, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לחפש הרצאה שנוגעת אליכם או מעניינת אתכם באופן כזה או אחר, למצוא את הזמן המתאים ופשוט לשבת על הכסא ולהתמסר לאדם שמעביר את אותה הרצאה. פרט לעניין ההשראתי וליצירתיות שתחושו כבר בהתחלה, האזנה להרצאות באופן קבוע מביאה איתה עוד המון המון יתרונות ביניהם העשרת הידע הכללי, פתיחות מחשבתית, עניין, חיזוק קשרים, שיפור הביטחון העצמי ועוד.

מלאו פרטיכם ואנו נחזור אליכם