מרצים שתורמים לחשיבה חיובית

איך מרצים עוזרים לחשיבה חיובית?

רבים מאיתנו מודעים לכך שהמחשבות שלנו הן התוצר היומי והן למעשה משליכות באופן עקיף וישיר על החיים שלנו. איך שאנחנו קמים בבוקר, ככה היום שלנו ייראה. כשאנחנו קמים באנרגיות טובות, מחייכים ומודים על השמש ועל השמיים, ככה היום שלנו ייראה אך כשאנו מתחילים את היום עם מחשבות שליליותכל היום שלנו נראה כמו מלחמה.

 

אנשים שחושבים מחשבות חיוביות הם אנשים שמזמנים אליהם רצף של דברים טובים. הם אנשים שהכל קורה להם, אנשים שמצליחים, אנשים שנעים להם להיות בסביבת העבודה שלהם, שרואים את העולם בצורה יפה ומסתכלים תמיד על חצי הכוס המלאה כי הם פשוט אנשים אופטימיים. לאותם אנשים גם יש פעמים רבות זוגיות בריאה, הם מוקפים בחברים, בסביבה תומכת כי פשוט כולם רוצים להיות לידם…

 

הם מקרינים אור ואנרגיות טובות החוצה. לעומת זאת, יש המון אנשים שהיו רוצים לחשוב חיובי אבל התודעה משתלטת עליהם. הם לא יודעים לשלוט בה, הם חיים כל הזמן בתחושה של מה היה, מה הם פספסו ומה יהיה בעתיד ולכן המחשבה שלהם היא כמעט באופן טבעי תמיד שלילית מה שלמעשה פוגע בכל החיים שלהם במגוון של תחומים. השאלה מה עושים?

 

אז יש כל מיני דרכים באמצעותן ניתן לאמץ מחשבות חיוביות ואחת מהן היא על ידי הקשבה להרצאות העוסקות בתחום הזה.

 

סוגי הרצאות על מחשבה חיובית

לכל הרצאה יש את היתרונות שלה וממנה אפשר לקחת דברים אחרים למקומות שונים בחיים שלנו. למשל יש הרצאה שבה נוכל ללמוד ולהכיר את דרכי הגישה לשיפור היכולות המוחיות שלנו.

הרצאה המבוססת על נתונים מדעיים שלמעשה ברגע שאנו מודעים אליהם אנו יכולים להבין את הקשר הקיים בין המחשבות שלנו לבין הסיכוי שלנו להצליח בכל מיני צחומים בחיים. הרצאה זו מחזקת את מה שנאמר בהתחלה שהמחשבות שלנו יוצרות לנו מציאות ולכן אנחנו אחראיים על מה שעומד להתרחש לנו.

 

הרצאה נוספת מכונה ״נוירולוגיה של מחשבה״. בהרצאה זו מבינים איך המודעות שלנו בכלל נוצרת ואיך היא עובדת בפועל. יש עוד כל מיני הרצאות העוסקות באושר ובשמחה, הרצאות בתחום של התפתחות אישית ולמעשה בדרך זו או אחרת כולן יסייעו לנו לאמץ הרגלים של מחשבה חיובית.

 

והנה כמה כלים וטיפים קטנים שיסייעו לכם לאמן את המוח שלכם לחשוב מחשבות חיוביות.

 

טיפ מספר 1 – ״אני עכשיו״

טיפ שיעזור לכם בכל פעם שאתם יוצאים מהאיזון שלכם ומתחילים לפחד ולחשוב מחשבות שליליות. הכלי הזה מסייע לנו לחזור לכאן ולעכשיו. על ידי אמירת המילים ״עכשיו אני״ והשלמת המשפט תוכלו להתחבר לרגע הזה, לעכשיו ולהיות מודעים לעצמכם. לדוגמא ״עכשיו אני נושם נשימה עמוקה״, ״עכשיו אני לומד״, ״עכשיו אני מרגיש את הטעם של הקפה בפה״… טריק שהוכח כממלא באנרגיות חיוביות, אנחנו מעלימים את הפחדים מהעתיד ומסלקים את המחשבות מהעבר הצדה.

 

טיפ מספר 2 – טקס בוקר

אם תסתכלו רגע על כל האנשים שמצליחים בעולם הזה כולם מנהלים טקס בוקר. אמצו לעצמכם טקס בוקר משלכם הכולל: תרגילי נשימה, משפטי הקרת תודה ומוזיקה ועשו זאת בכל יום מחדש.

 

טיפ מספר 3 – על כל מחשבה שלילית, החליפו אותה בחיובית

אם אתם מרגישים שאתם מתחילים לחשוב משהו שלילי, חפשו אופציה חיובית שעשויה לקרות והחליפו את המחשבה הזו באחת חיובית.

 

מלאו פרטיכם ואנו נחזור אליכם