מרצים לגיל השלישי

היתרונות בהאזנה למרצים לגיל השלישי

רבים מאתנו נמצאים במרדף שאחרי הזמן. קמים בבוקר, די מוקדם יש לציין, מארגנים את הילדים, יוצאים לעבודה ולא תמיד יודעים מתי היום שלנו צפוי להסתיים. כך, החיים עוברים להם די מהר, ולא תמיד אנו מספיקים לעשות, להגשים ולמשש את כל מה שרצינו במהלך הדרך. יש המון מה לעשות, הרבה מה להספיק, הרבה דברים על הראש ולא תמיד אנו מצליחים לשמור על ראש פתוח ולקבל מהסביבה את כל מה שיש לה להציע לנו כי אנחנו פעמים רבות פשוט עסוקים בלהסתכל קדימה, מבלי לשים לב לצדדים שלנו.

 

הגיל השלישי הוא בדיוק הזמן להוריד פרופיל, לשחרר קצת לחץ, לפתוח את הראש, האוזניים, העיניים ולקבל קצת ממה שלאחרים יש להציע לנו. לשמוע הרצאות לגיל השלישי, לשמוע מרצים שעמלו והכינו הרצאות למבוגרים.

 

זה הזמן למגנט מידע

הגיל השלישי הוא בדיוק הזמן שבו אנו יכולים סוף סוף להרשות לעצמנו לקחת פסק זמן וללמוד על נושאים, תחומים ועולמות שבאמת מרתקים אותנו. אנחנו יכולים להאזין להרצאות לקשישים, הרצאות מצחיקות, הרצאות בנושאי אקטואליה ופוליטיקה, הרצאות בתחום התזונה והספורט, בקיצור.. להאזין למה שמעניין אותנו מבלי שיחייבו אותנו להאזין לזה, אלא כי זה פשוט מרתק ומעניין אותנו.

 

זה הזמן להישאר מעודכנים

העולם משתנה, כל הזמן יש מחקרים שנעשים בכל מיני תחומים בכל רחבי העולם. הגיל השלישי הוא בדיוק הזמן המתאים להישאר מעודכנים ולהבין את כל החידושים בכל אותם תחומים שמרתקים אותנו. זו גם ההזדמנות שלנו להיחשף לתחומים חדשים שלא נחשפנו אליהם עד עכשיו, להעשיר את הידע הכללי שלנו ולשמור על ראש צלול, בריא וחושב גם בגיל מעט יותר מבוגר.

 

זה הזמן לעשות חברים חדשים

הגעה להרצאות לגיל השלישי אליהן מגיע קהל יעד המשותף לנו מאפשר לנו לשמור על קשר חברתי, ליצור חברויות חדשות לפתח שיחות ואפילו אולי למצוא חבר או חברת אמת שנצעד איתם יד ביד בתקופה הזו של החיים שלעתים עלולה להיות עבור חלק מאתנו ללא פשוטה ומלווה בתחושה של בדידות.

הרצאות הן מקום מפגש מעולה ליצור אינטראקציות חדשות, להכיר אנשים ממקומות חדשים ולשמור על חיי חברה מעניינים, מרתקים ופוריים.

 

זה הזמן להפעיל את הראש

תהליך ההזדקנות של הגוף הוא תהליך טבעי אותו כל אחד חווה. אם רק נאזין להרצאה למבוגרים פעם בחודש, נשמור על מוח ערני, חושב, חד, נשמור על תהליכי הזיכרון שלנו פעילים וכך לא רק נרגיש שאנחנו תורמים לעולם ולעצמנו, אלא גם נשמור בצורה שכזו על הבריאות שלנו ולא ניתן לאותם תהליכים לנצח אותנו כל כך בקלות.

 

אז קדימה, התרשמו דרך האתר שלנו מסוגי ההרצאות השונות, יש מגוון עצום שמתאים לגיל השלישי, יירשמו לאחת ההרצאות שלנו שמועברות על ידי טובי המרצים ברחבי הארץ, בחרו את הנושאים שמרתקים אתכם, צאו מהבית ותיפתחו לעולם שכולו ידע, אנשים ופתיחות מחשבתית.

 

 

מלאו פרטיכם ואנו נחזור אליכם