הרצאות העשרה ותרומתן לחיינו?

כיצד הרצאות העשרה תורמות לחיינו?

אם גם אתם מאסתם בבילוי במסעדות, בתי קולנוע ותיאטראות, והגעתם לנקודה בה אתם מחפשים בילוי קצת אחר אשר יעניק לחייכם ערך מוסף, כנראה שהרצאות העשרה הוא סוג הבילוי שאתם מחפשים. אם בעבר היינו יכולים ללכת לשמוע הרצאות רק באוניברסיטה או מוסדות אקדמאיים אחרים, הרי שהיום הזמינות של הרצאות היא גבוהה הרבה יותר וניתן לצרוך את אותם תכנים במסגרות שונות כמו חוגי העשרה במתנ"סים, מכללות שונות בהן מועברות הרצאות העשרה, אירועי חברה וכנסים ואפילו במסגרת של חוגי בית והרצאות בהזמנה אישית. השינוי הזה החל כאשר תכנים של העשרה הפכו להיות פופולאריים יותר, אך בעיקר בגלל הרצון והביקוש של האוכלוסייה לצרוך תכנים איכותיים במסגרות שאינן מחייבות.

מדוע ללכת להרצאות העשרה?

אז כמו שכבר ציינו עד לא מזמן הרצאות היו נתפסות באור מאוד שלילי בפני האוכלוסיה שכן אם היינו מזמינים חבר או בן/בת זוג ללכת להרצאה הדבר הראשון שהיה עולה להם לראש הוא ההרצאות מתקופת התואר הראשון והשני שתמיד היינו רק מחפשים דרכים איך לא להיות בהן.

 

השינוי התודעתי של תחום ההרצאות קרה בעשור או שניים האחרונים בו התפתחו תחומים ותתי תחומים נוספים של הרצאות מעניינות שלא הכרנו קודם לכן ואילו הן הרצאות העשרה. הרצאות אלו נועדו בעיקר לתת לנו כלים בנושאים ותחומים שונים, החל מתחום הורות, זוגיות, עבודה ועד לדברים מעט יותר מופשטים כמו הרצאות בנושא אושר, בנושא אורח חיים בריא, ספורט, כושר ועוד. לכל אלו נוספו גם הרצאות העשרה בנושאים מקצועיים שעוזרים לנו להבין יותר טוב אנשים על ידי קריאת שפת הגוף שלהם בזמן פגישה עסקית, או איך לנהל משא ומתן וכדומה. לכן, אותו מעבר תודעתי של עולם ההרצאות ממתן כלים מאוד שטחיים, מודלים, מתן כלים לחיים, כאלו שאנו יכולים להשתמש בהם בחיי היום יום הוא זה שהפך את עולם ההרצאות לאטרקטיבי יותר. בנוסף, אנשים רבים כיום הולכים לשמוע הרצאה אקטואלית בתור בילוי בערב בנושאים שנמצאים כיום על סדר היום המדיני והעולמי גם על מנת להיות מעודכנים וגם בשביל לשמוע חוות דעת מקצועית של מישהו שעוסק בדבר על בסיס יום יומי.

סוגי הרצאות העשרה

אז כמובן הרצאת מעניינת תוכלו למצוא כמעט בכל נושא בו אתם מתעניינים החל מנושאים של איך לנהל אורח חיים בריא יותר ומאושר יותר, דרך הרצאות בנושא שיפור הדימוי והביטחון העצמי ועד הרצאות בנושא הורות. בנוסף כפי שכבר ציינו אם אתם מעסיקים שרוצים הרצאת העשרה עבור העובדים שלכם גם את זה תוכלו למצוא בלי בעיה במגוון רב של נושאים, החל ממכירות, ניהול של צוות, ניהולי משא ומתן, תורת המשחקים ועוד. בנוסף, תוכלו למצוא גם הרצאה מעניינת בנושאים של זוגיות, אהבה, תקשורת בין בני זוג ועוד. אז כפי שכבר בטח הבנתם, היום הרצאה היא אינה פעילות משעממת במוסד ללימודים אקדמיים אלא פעילות העשרה שניתן להפיק ממנה לא מעט לחיינו האישיים. לכן פעם הבאה שאתם מחפשים פעילות עבורכם או עבור קבוצה של אנשים יכול להיות שהרצאות העשרה הוא הפתרון עבורכם.

 

מלאו פרטיכם ואנו נחזור אליכם