חשיבה חיובית היא הרס התרבות הפולנית

הרצאות על חשיבה חיובית

כיום ישנה מודעות גבוהה להתמודדות נכונה בחיים באמצעות חשיבה חיובית. הרצאות רבות נמסרות בנושא וקורסים שלמים נלמדים בתחום החשיבה החיובית. כיצד נשנה את ההסתכלות שלנו על החיים?

"תחשוב טוב – יהיה טוב" זוהי לא קלישאה. איך נעשה זאת?

כמה פעמים יצא לנו לשמוע שכדאי לחשוב באופן חיובי, שכדאי להסתכל על חצי הכוס המלאה ולא על הריקה, שלא כדאי להתבוסס ברגשי אשמה ובנקיפות מצפון אלא לעבור לעשייה חיובית ולחשיבה חיובית? שמענו על כך אין ספור פעמים. אך שום הרצאה עדיין לא הצליחה לגרום לנו להפסיק להתהפך בלילה מרוב דאגות ומחשבות שליליות. איך בכל זאת נוכל להתחיל לחיות מתוך אופטימיות וליהנות מחיים מלאי אנרגיה חיובית וחשיבה חיובית?

כדי ליהנות מחשיבה חיובית צריך ללמוד

כאשר אתם באים ללמוד את כל הנושא של החשיבה החיובית תקבלו כלים חדשים ומפתיעים שיעניקו לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לחשב את מסלול החיים שלכם מחדש, לבחון את הקורות אתכם מתוך השקפה שונה בתכלית ולחוות הכול באופן הרבה יותר נכון ועוצמתי.

בהרצאות תקבלו כלים בנושאים הבאים –

  • מה היא החשיבה החיובית ואיך היא תשפיע על החיים שלנו ושל הסובבים אותנו.
  • איך ניתן לעורר את החשיבה החיובית ולהגביר את עוצמתה על החשיבה השלילית המשתלטת על רוב המחשבות שחולפות לנו בראש במשך היום והלילה.
  • איך נתגבר על הדאגות המטריפות אותנו ומעבירה לנו בראש תסריטי זוועה ונוטלים את כל השלווה שעוד נותרה בנו, ועוברים לחיים רגועים ונינוחים.
  • איך נוכל להניח למשגיי העבר מבלי להתבוסס במחשבות שליליות וברגשות אשם אלא ליטול מהכישלונות שלנו רק את הלקח לעתיד.
  • איך נתמודד עם האנשים הפסימיים שחיים בסביבתנו. כי לא כולם הולכים ללמוד את העניין כמותכם…
  • איך ניתן לשלוט על מצב הרוח בכל מקרה ולהחליט על מצב רוח טוב באמת גם כאשר לא ממש בא לנו לחייך.
  • והלימוד הכי חשוב אותו לומדים בתחום החשיבה החיובית, היא איך ליישם בפועל את כל הנלמד. כלומר איך מכניסים לחיי המעשה את ארגז הכלים שרכשנו ועושים בו שימוש פרקטי ויומיומי.

האמרה – 'תחשוב טוב – יהיה טוב' יהפוך להיות דרך חיים אמתית!

מלאו פרטיכם ואנו נחזור אליכם