מרצים להעצמה אישית

מרצים להעצמה אישית מה זה אומר?

ביטחון עצמי, דימוי עצמי, העצמה אישית – כולנו נחשפים למילים האלה במהלך חיינו אבל לא תמיד מתעקבים עליהן עד הסוף ומבינים את המשמעות, משמעות שאולי תשנה לחלוטין את התפיסות שלנו, המחשבות שלנו, הדרך שבה אנו רואים את העולם אז אולי כן כדאי לנסות לקחת כמה רגעים, לקרוא את הפוסט הזה ולהבין כי הנושא הזה של העצמה אישית, חשוב מאין כמוהו, נושא שאפשר לחזק ולהעמיק על ידי האזנה להרצאות בתחום הזה.

 

הרצאות בתחום העצמה אישיתמחשבות יוצרות מציאות

כל מחשבה שאנו חושבים וכל מילה שאנו מוציאים מהפה שלנו למעשה יוצרות את העתיד שלנו. המחשבות שלנו למעשה יוצאות אל היקום ויוצרות את המציאות שלנו. זו הסיבה שאנשים עם מחשבות שליליות, מילים שליליות חווים כל הזמן דברים קשים לעומת אנשים אופטימיים, שמחים שרואים את הטוב בכל דבר ונהנים מכל דבר שהם עושים. אז נכון, דברים שקורים לנו לצד הערכים שאנו מאמינים בנו, הבית שממנו בנו והתפיסות שלנו משפיעים על אותן מחשבות ולכן הרצאות להעצמה אישית הן המפתח לשינוי אותן תפיסות ומחשבות שיוצרות לנו מציאות שאיננה טובה לנו.

 

הרצאות העצמה מסייעות לנו להבין איך אנחנו חושבים, להכיר בחוויות שלנו שמשפיעות על העתיד שלנו ולמעשה להבין שכל פעם שאנחנו חושבים מחשבה, הרי אנחנו אלו ששולטים במוח שלנו ובכל פעם שאנחנו אומרים איזו מילה אנו משפיעים על העתיד שלנו וזו דרך מצוינת להתחיל בשינוי. אותו שינוי שמתחיל בקטן, רק על ידי האזנה להרצאה מקצועית ומעניינת בתחום מסוים בין אם זה איך לדבר בבטחון, איך לשפר את היכולות שלנו, איך לשלוט במוח שלנו, איך לשלוט ברגשות שלנו תאפשר לנו לעשות שינוי מהותי וגדול בשלב מאוחר יותר.

 

איך בעצם?

מדובר בתהליך הכרתי. ברגע שנבין שאנחנו אלו ששולטים במציאות שלנו, אנחנו אלו שאחראיים על עצמנו ועל החיים שלנו, נוכל באופן מודע לחלוטין לשלב בחיים שלנו את הדברים והחוויות שהיינו רוצים לשלב. אותן הרצאות הן תהליך שמסייע לנו להבין מה אנחנו רוצים ומה אנחנו לא רוצים, מה אנחנו עושים נכון ומה אנחנו לא עושים נכון ואיך אנחנו יכולים להניע את החיים שלנו בצורה שונה, אחרת, חיובית יותר, נעימה יותר, מרגשת יותר. אנחנו כל הזמן חושבים אבל הרעיון הוא לא סתם לחשוב כל הזמן לחשוב, אלא לאמן את עצמנו מה אנחנו חושבים ולשאול את עצמנו האם המחשבות שאנחנו חושבים אכן משפרות את החיים שלנו ותורמות להם בצורה שהיינו רוצים לעשות.

 

בהרצאות תובנות וטיפים להעצמה אישית

כיצד ניתן לתפעל את המוח המדהים שלנו טוב יותר?

מדוע נשים בהיריון רואות הרבה נשים בהיריון פתאום? הסיבה היא שהמוח שלנו מחפש את הדברים עלינו אנו חושבים.

אם מישהו מתעניין במכונית טויוטה הוא יראה למחרת בכבישים הרבה טויוטות.

תובנה זו מסבירה את החשיבות בלחשוב מחשבות בהן אנו רוצים שהמוח שלנו יתמקד מחר….

 

 

 

 

מלאו פרטיכם ואנו נחזור אליכם