מרצים על זוגיות

כל מה שרציתם לדעת על הרצאות בנושא זוגיות

האם ניתן ללמוד כיצד להסתדר יחד טוב יותר? אילו כללי אצבע בסיסיים משפרים יחסים בין בני זוג? מה מצא המדע שמשותף לכישלונות של בני זוג? אילו מילים או משפטים מעצבנים את הצד השני? מה אני יכול/ה לעשות כדי לשפר את הזוגיות שלי?

לאחרונה יותר ויותר זוגות הולכים להרצאות וסדנאות בנושא הזוגיות כאשר מדובר גם בזוגות צעירים וטריים מחד, וזוגות בוגרים שחיים ביחד זמן רב מאידך. זוהי נורמה חדשה ושונה יחסית בתחום הזוגי שזוג הולך יחדיו להרצאות על זוגיות למטרת העשרה שכן עד לא מזמן כאשר זוג היה הולך לטיפול זוגי יחדיו זה היה בדרך כלל למטרת טיפול, איחוי קרעים בזוגיות או גישור בנושאים שונים על מנת למנוע את פירוק הזוגיות. בעידן של היום בו המודעות על למידה והעשרה גבוהה מתמיד זוגות רבים נוהגים ללכת להרצאות זוגיות או סדנאות כאלה ואחרות על מנת לדאוג מראש שהזוגיות לא תגיע לכזה מקום שמצריך טיפול זוגי.

 

מה הן למעשה הרצאות על זוגיות ומה הן נותנות לנו?

אותן הרצאות בנושא זוגיות הן הרצאות העשרה אשר מתקיימות במסגרות מצומצמות של מספר בודד של זוגות או במסגרות גדולות יותר של מספר רב של זוגות כאשר מי שמעביר את אותן הרצאות הוא מנחה קבוצות מקצועי אשר למד ייעוץ זוגי במסגרת כזו או אחרת. זוגות רבים מרימים גבה כאשר שואלים אותם אם הן מעוניינים ללכת להרצאה בנושא זוגיות ואומרים שהם לא חשים בכך צורך היות והזוגיות שלהם טובה ויציבה. אך לאותם זוגות אנו אומרים שאותן סדנאות אינן באות לתקן זוגיות לא טובה או לא בריאה אלא המטרה שלהן כמו כל תוכן העשרתי אחר הוא לקבל סל של כלים לזוגיות בריאה, חזקה, יציבה ותומכת שתוכל לעמוד בכל מבחן ואתגר. במהלך אותן הרצאות על זוגיות מקבלים הזוגות את הכלים על ידי מתן דוגמאות מחיי היום יום שלנו, הסתכלות על מקרים שונים ומצבים שונים בחיי היום יום וגם שיחות על סוגי זוגיות כאלה ואחרים שאנו נתקלים בהם בחיי היום יום שלנו או נתקלנו במהלך חיינו.

 

יתרונות של הרצאות בתחום הזוגיות

אז כמו כל תוכן העשרתי היתרון המרכזי של אותן הרצאות וסדנאות הוא הידע אותו נרכוש במהלכן כאשר גם נוכל לשמוע מהמרצה על מקרים כאלה ואחרים בזוגיות מהם נוכל ללמוד רבות ואולי גם נוכל ללמוד על עצמנו ועל הזוגיות שלנו. בנוסף כפי שכבר ציינו במהלך אותן הרצאות אנו נקבל סל כלים עימו נמשיך לחיינו, כאשר אותו סל כלים אמור לתת לנו מענה על איך להתמודד עם סיטואציות מסויימות בחיי הזוגיות שלנו אך מעל הכל איך נוכל לתחזק זוגיות בריאה ומאושרת.

 

למי זה מתאים?

כפי שכבר אמרנו קודם לכן, במהלך הרצאה על זוגיות נוכל לפגוש זוגות רבים ושונים כאשר כל אחד מהם נמצא בשלב שונה בחיים שלו. לכן, אנו טוענים כי הרצאות כאלו מתאימות לכל זוג בלי אבחנה לשלב בו הוא נמצא בחיים שלו או בחיי הזוגיות והרצאות כאלו מתאימות לכל זוג שמעוניין לשמור על חיי זוגיות בריאים, בעלי תקשורת טובה וכבוד הדדי.

 

למה זה חשוב?

כמו שאנו הולכים ללמוד את המקצוע שאותו בחרנו לחיים או כל דבר אחר במהלכו אנו מקבלים כלים לחיים, גם בזוגיות חשוב להשקיע וללמוד דברים חדשים ולקבל כלים אשר באמצעותם נוכל להתמודד עם סיטואציות מעט יותר מורכבות אליהן אנו יכולים להיקלע במהלך החיים שלנו או כפי שכבר שציינו על מנת שנוכל לנהל חיי זוגיות בריאים ומאושרים. לכן, בפעם הבאה שאתם מחפשים פעילות העשרתית כלשהי, חפשו הרצאה בנושא זוגיות אשר תוכל להעשיר את הידע שלכם בנושא ולחזק את הקשר עם בן או בת הזוג שלכם.

 

מלאו פרטיכם ואנו נחזור אליכם