מרצים על חינוך

הרצאות על חינוך

חינוך הוא חלק בלתי נפרד מחיינו. ברגע שאנחנו הופכים להורים, אנחנו כבר לא רק משמשים כמודל עצמאי אינדיוידואלי או לוקחים חלק בפעילות עסקית במקום בו אנו עובדים ומבצעים את התפקיד שלנו במטרה לקדם את עצמנו ולתרום לסביבת העבודה בה אנו נמצאים, אלא אנו משמשים דוגמא אישית לדור הבא, ילדינו.

 

ברגע שהחלטנו להפוך להורים יש לנו על הכתפיים לא רק אחריות משפחתית אישית עבור הילדים שלנו, יש לנו אחריות קולקטיבית שכן אותם ילדים שאנו מגדלים יגדלו ותוך זמן קצר ישפיעו על החברה שלנו וזו אחריות אדירה שאין כמוה, אנחנו מעצבים את הדור הבא שגדל כאן. לכן, בכדי להעמיק, להעשיר את הידע הפרקטי, המקצועי והמדעי המבוסס על חינוך, כדאי מאוד להאזין להרצאות העוסקות בתחום הזה.

 

מרצים על חינוך – למי זה מתאים ומהם היתרונות?

הרצאות העוסקות בתחום החינוך וההוראה מתאימות לשתי קבוצות עיקריות. הראשונה היא כל מי שעוסק בחינוך ביום יום שלו בין אם זה מורים, מדריכים לילדים במגוון של מסגרות, גננות וכדומה. הקבוצה השנייה היא למעשה אנחנו – ההורים שכאמור, מגדלים את הדור הבא, מתמודדים בכל יום מחדש עם שינויים רבים שמתרחשים בעידן שלנו של שנות ה-2000, עידן אשר שונה לחלוטין ממה שהיה כאשר אנחנו היינו ילדים. אנו משמשים לילדנו דוגמא אישית ומגיל קטן הם מחקים את התנהגותנו ולכן האזנה להרצאות העוסקות בתחום החינוך, המשפחה וגידול ילדים תסייע לנו לעצב את אישיות ילדנו, תעניק להם ביטחון ודימוי עצמאי חזקים, תאפשר להם להתמודד בעתיד עם מצבים ואתגרים של החיים וככל שאנחנו כהורים, מורים ומחנכים נקפיד להתעדכן ולצבור ידע בתחומים אלו, נעצב כאן דור של אנשים טובים יותר, עצמאיים יותר ובוגרים. אותו ידע יאפשר לנו לגדל את הילדים שלנו ממקום בטוח, חזק של דמות מחנכת, אסרטיבית שראוי לחקות אותה. הרצאות אלו יסייעו לנו ההורים לדעת כיצד להתמודד עם מגוון של מצבים ואתגרים של היום יום ולהפיק את המיטב מתהליך גידול הילדים גם בתקופות שהן קשות.

 

אילו סוגי הרצאות יש בתחום החינוך?

  • ילדות וחינוך ממבט אנתרופולוגי- הרצאה העוסקת בתקופת הילדות ובגישה החינוכית בחברות שונות. ההרצה מציגה בפנינו סוג של מראה ומאפשרת לנו להבין מה כדאי לנו לקחת מאותן תקופות לתהליך החינוך של היום.
  • הרצאות למורים ואנשי חינוך – הרצאות המאפשרות לנו לקבל כלים שיסייעו לנו להתמודד עם בעיות התנהגות, תלמידים אלימים, קולגות איתם אין אנו מסתדרים ולמעשה לשפר את שיתוף הפעולה בין הצדדים. ניתן לבחור בין הרצאה העוסקת ביצירת דימוי עצמי חיובי אצל ילדים, הרצאות על התמודדות עם בעיות משמעת, הרצאות למורים שרוצים לבצע שינוי אמיתי בחברה שלנו, הרצאות על גיל ההתבגרות ועוד.
  • הרצאות על הורות – אלו הן הרצאות שלמעשה מאפשרות להורים להגיע לכל מיני תובנות הקשורות בתהליך גידול הילדים. הרצאה העוסקת בדרך הטובה לשלב בין הורה שהוא חבר להורה שמציב גבולות, הרצאה העוסקת באתגר שלנו בתור הורים בתקופה שבה אנו חיים, הרצאה שתסייע לנו לעצב את אישיות ילדנו, הרצאות שעוזרות לנו להתמודד עם יחסים בין אחים, עם מצבים כמו רגשי נחיתות, הרצאה שתסייע לנו לשלב בין הקריירה למשפחה ועוד.

 

לסיכום, הרצאות בתחום החינוך, המשפחה וההורות הן הרצאות שיתרמו רבות הן לתהליך גידול הילדים בתוך הבית והן להתמודדות של אנשי חינוך במסגרות חינוכיות כמו גן, בית ספר וכדומה. תכנים מהסוג הזה עוזרים לנו להתמודד עם בעיות של כאן ועכשיו, לקבל כלים מתאימים ולמצוא את הפתרונות האולטימטיביים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מלאו פרטיכם ואנו נחזור אליכם