מרצים על פחד קהל ופרזנטציה

פחד קהל ו / או פרזנטציה

מרצים על פחד קהל ופרזנטציה

פרזנטציה זוהי מצגת שהמרצה משתמש בה לצורך העברת התוכן שהוא רוצה. המצגת מסייעת מאוד להעברה נכונה של הרצאות עם מסרים לקהל ויש לה גם ערך מוסף עבור המרצה שסובל מחרדת קהל. המצגת מסייעת לו לזכור את הדברים אותם הוא רוצה לומר וגם מסיחים את המיקוד של הקהל ממנו אל המצגת ומשחררת את החרדה.

בעידן הטכנולוגי של היום, בו אנחנו חשופים למדיה מרצדת ומעניינת המתחלפת כל הזמן, קשה מאוד לרכז אנשים שישבו מול המרצה למשך שעה ארוכה של הרצאה מבלי שהם יתעייפו או יתחילו להשתעמם. כדי שהמרצה יצליח לשמור על הקשב של הקהל עליו לעניין אותו בעוד אמצעים כמו מצגת שתציג באופן ויזואלי את עיקרי הדברים של ההרצאה וימקדו את הקהל לתוכן שאותו שואף המרצה להעביר למאזיניו. יש למצגת ערך מוסף, כי המצגת מסייעת גם למרצה לשמור על הרצף של הדברים ולא להתבלבל באמצע. הדבר גם טוב למרצים שסובלים מחרדת קהל והחרדה מבלבלת אותם ועשויה לגרום להם לשכוח את מה שהם תכננו למסור.

מה לומדים בהרצאות פרזנטציה ופחד קהל

מרצים שרוצים לשפר את צורת העבודה שלהם ואת השיטה להעברת המסרים באמצעות הרצאה נכונה ומקצועית, ילמדו כיצד יוכלו לעשות זאת באופן כזה שההרצאה תותיר אצל המאזינים טעם של עוד. בסדנה מקבל המרצה ארגז כלים מעשיים ויישומיים שמשפיעים מאוד על אפשרויות ההשפעה על קהלי היעד השונים אשר אתם הם עובדים.

הכלים הללו בכוחם להעשיר ולהעצים את ההופעה של המרצה מול הקהל ופועלים גם על חיזוק נכון של המסרים בהרצאה. ארגז הכלים כולל גם הכרה של טיפוסי אישיות שונים ועל הדרכים למצוא נתיבים נכונים שידברו על ליבם. כאשר המטרה היא להצליח בהשפעה על כולם תוך ששומרים על הריכוז ועל רמת הקשב של כל המאזינים. מדובר באומנות של ממש שיש ללמוד אותה.

הרצאה נכונה עם פרזנטציה נכונה, כלומר עם הצגה נכונה של החומר זוהי הרצאה איכותית וחזקה שמצליחה לשמור על הקהל מרותק תוך שהמרצה חש ביטחון מלא ללא כל חרדה מהקהל בזכות אמצעי ההצגה אשר בהם הוא עושה שימוש.

 

 

מלאו פרטיכם ואנו נחזור אליכם