חשיבות הצחוק! – איך הרצאות יכניסו לך הומור לחיים?

חשיבות הצחוק! – איך הרצאות יכניסו לכם הומור לחיים?

מתי בפעם האחרונה צחקתם צחוק מתגלגל שכזה? צחוק שאתם לא יכולים להפסיק. צחוק כזה שאחריו מרגישים ממש טוב, כאילו כל האנרגיות חזרו לגוף שלנו. ובכן, אנו חיים במאין שגרה יומיומית לעתים לא פשוטה ויש תקופות בחיים שאנחנו פשוט שוכחים עד כמה החיים הם מתנה, עד כמה החיים יפים, נוטים לקטר, להתלונן, נשאבים לחיי היום יום שהם סוג של רוטינה.

 

ובכן, הנה כמה עובדות שכדאי לכם להכיר על צחוק ועל חשיבותו בחייכם שלכם לצד כמה רעיונות שיעזרו לכם להכניס את הצחוק לשגרה שלכם על בסיס קבוע!

 

10 עובדות על צחוק שאתם חייבים להכיר!

  1. צחוק עוזר לנו לשחרר מחשבות שליליות, תסכול ופחדים, גם אם באופן שאינו מודע לנו בצורה ישירה
  2. צחוק מחזק את המערכת החיסונית של גופנו ומשפר את תפקוד הגוף. צחוק מפחית את הסיכוי לזיהומים, סרטן ואלרגיות. בעצם צחוק מגדיל את מספר התאים הלבנים בגוף וכך שומר על המערכת החיסונית שלנו חזקה
  3. צחוק מכניס לגוף שלנו כמויות של אנרגיה ומגדיל את האופטימיות בחי היום יום
  4. צחוק עוזר לנו להתמודד עם כאבים שכן הוא מעלה את רמות האנדרופינים בגוף ומפחית את עוצמת הכאב
  5. צחוק משחרר מתחים ולחצים ומסייע לטפל במגוון של תופעות לוואי הנוצרות כתוצאה מלחץ כמו מיגרנה למשל
  6. צחוק עוזר לנו בהתמודדות עם מצבי כאב וסבל כמו פרידה, אובדן, מחלה קשה
  7. צחוק מונע דיכאון, חרדות ומעלה את רמת השמחה שלנו
  8. צחוק משפר את כניסת החמצן לגוף שלנו ונחשב לפעילות ספורטיבית לכל דבר
  9. צחוק מעלה את הביטחון העצמי, מסייע בשיפור המיומנויות ואף מחזק את המנהיגות אצל אנשים מסוימים
  10. מחקרים מראים כי אנשים שצוחקים יותר, חיים יותר שנים

 

אז איך הרצאות יכולות לגרום לכם לצחוק?

ובכן, יש סוגים שונים של הרצאות שיאפשרו לנו לא רק לצחוק בזמן ההרצאה ולהנות ממנה כמובן, אלא גם יספקו לנו כלים ומיומנויות לחיים לשלב את ההומור את הצחוק ביום יום שלנו. הומור בעבודה, הומור בזוגיות, הומור עם הילדים, הומור ביחסים עם אנשים, חוש הומור באמת יכול לשפר את החיים שלנו ולגרום לנו לקחת את החיים קצת יותר בקלות. בנוסף, האזנה להרצאות בין אם הרצאות מצחיקות ובין אם בכלל, יוצרת עבורנו מפגש עם אנשים חדשים, יוצרת אינטרקציות. ממחקרים עולה כי כאשר אנו נמצאים בסביבה של אנשים חיוביים ואופטימיים, אנו הופכים לכאלה בעצמנו.

 

והנה עוד כמה דרכים להכניס הומור לחיים שלכם!

  • נסו להיות כמה שיותר בסביבה של אנשים אופטימיים… אם אתם מרגישים שמישהו מהאנשים שנמצאים לידכם שואב מכם את כל האנרגיות ומכניס אתכם לסוג של דאון, נסו להפחית את תדירות המפגשים לפחות עד שתחזרו לעצמכם.
  • שכנעו את עצמכם לצאת מהבית. קחו בייבי סיטר והשקיעו בערב עם חברות, ערב עם בן הזוג, יציאות שכאלו מעודדות התרחשויות והתרחשויות מעודדות מצבים מצחיקים.
  • הכניסו הומור לחיים שלכם – צפו בסדרת טלוויזיה מצחיקה במקום בחדשות, קראו כתבה מצחיקה, צפו בסרטון קורע ביוטיוב, לכן להופעה של סטנדפיסט שאתם אוהבים או אפילו השמיעו אותו ברקע בזמן שאתם מבשלים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מלאו פרטיכם ואנו נחזור אליכם