למה מרצים לחוגי בית

למה מרצים לחוגי בית

כיצד להפוך מפגש עם חברים לערב בלתי נשכח? מזמינים מרצים מרתקים.

כיצד להנות מערב חברתי עם סיפוק וצחוקים? מזמינים מרצים מצחיקים.

כיצד להבין ולהחכים בנושאים הכי חשובים בחיים כגון, זוגיות, יחסים, כסף, אהבה וכד' וגם להנות ממפגש חברתי? מזמינים מרצים מעניינים שמומחים בתחומם.

בעידן שבו אנו חיים כל הידע והמידע מרוכזים עבורנו בצורה נוחה, זמינה ומסודרת ברשת האינטרנט וזה לא משנה באיזה תחום. אנו נמצאים זמן רב כל כך מול המחשב, קוראים, צופים בסרטונים, עונים למיילים, גולשים ברשתות החברתיות וזו אכן דרך נפלאה לשמוע הרצאות להעשרת הידע הכללי שלנו, וההתפתחות האישית, להיחשף למידע חדש ולקבל רעיונות בין אם זה  בנוגע לעבודה שלנו, ליחסים שלנו ותחומים אחרים.

 

יחד עם זאת, העובדה שאותו מידע זמין לנו כל כך, מצמצמת בצורה משמעותית את המעגלים החברתיים שלנו, מונעת מאתנו להיפגש עם אנשים בשל המחסור בזמן ולעתים אף מקבעת את המחשבה שלנו למקום אחד. כדי לשנות את המצב וכן לפגוש אנשים, להיחשף למידע חדש ולפתוח קצת את הראש, כדאי לשמוע מרצים מעניינים להתפתחות אישית שמעבירים הרצאות העשרה במגוון של תחומים מרתקים.

 

 

מרצים לחוגי בית

  • אין דבר שלם יותר מלב שבור- הרצאה מרתקת שמאפשרת לנו להבין איך ברגעים ובתקופות קשות של אבדן וקושי, ניתן להעצים את עצמנו, לפתח את היצירתיות ולהגיע למקומות חדשים ומופלאים.
  • חלון ההזדמנויות – הקשר שבין פעילות גופנית להצלחה – הרצאה מדהימה המראה את חלון ההזדמנויות שנפתח עבורנו לא רק מבחינה פיזית אחרי אימון, אלא מבחינה מנטלית. הרצאה שמאפשרת לנצל את הפעילות הגופנית שאנו מבצעים ולמנף את עצמנו בכל מיני תחומים במקביל אליה.
  • משא ומתן אפקטיבי – בלי לשים לב, אנו מנהלים משא ומתן כמעט בכל תחום ועם אנשים הקרובים אלינו בכל מיני תחומים, מבחינה אישית ועסקית. הרצאה מעניינת שמסייעת לשפר את היכולות שלנו לתקשר עם אנשים. שילוב מעולה בין הומור, חכמה והנאה.
  • איך לעשות מהלימון לימונדה? – כולנו נתקלנו במשפט הזה בצורה כזו או אחרת. הרצאת ההעשרה מופלאה שעוזרת לנו ללמוד איך אנו יכולים לשלוט ברגשות שלנו ולהגיע לתובנות חדשות לגבי ההתנהלות שלנו. הרצאה שעוזרת לנו לקחת התרחשויות שליליות בחיינו ולהפוך אותן למשהו טוב וחיובי.

 

אז לסיכום, מדוע כדאי ליזום ולהגיע להרצאות להעשרה?

  • הומור, צחוק וכייף- מתי פעם אחרונה צחקתם צחוק כזה בלתי נגמר ובלתי נשלט? זה הזמן לצאת החוצה ופשוט לצחוק. יש המון הרצאות המשלבות הומור עם מרצים שפשוט יודעים להצחיק אותנו ומה יותר כייף מזה…
  • שבירת שגרה- אנו נמצאים במין רוטינה כזו שיכולה לפעמים לעייף ולשחוק אותנו. הרצאות העשרה הן דרך נפלאה ליזום יציאה, לצאת החוצה ופשוט להנות.
  • לפתח את המוח, רעיונות חדשים, השראה, יצירתיות – האזנה להרצאות פותחת לנו את הראש, מפתחת את המחשבה, מעשירה אותנו ומביאה רעיונות חדשים שללא כל ספק משדרגים לנו את החיים.
  • פעילות מגבשת לקבוצות – אם אתם מחפשים רעיון מקורי ליצור בוקר או ערב למטרת גיבוש, הרצאות ההעשרה הן פתרון מעולה ומגבש כאחד.

 

באתר מגוון מרצים מרתקים להעשרה ולהם הרצאות מעניינות. ניתן לעיין בהרצאות המומלצות השונות ופשוט לבחור את ההרצאה שאתם הכי מתחברים אליה.

 

 

מלאו פרטיכם ואנו נחזור אליכם