למה רצוי לשלב מרצים לאירועים

מדוע כדאי לשלב מרצים לאירועים?

בזמן האחרון אנו עדים לטרנד הולך וגובר בקרב אירועים וכנסים שונים וזהו הטרנד של הרצאה לאירוע על ידי מרצה אורח בכנס או באירוע. ההרצאות שעד לפני זמן לא רב נתפשו באור שלילי על ידי רוב האוכלוסייה הפכו להרצאות מרתקות ומהנות היום.

זאת לאור השיפור העצום בדרכי ההרצאות ובמרצים מובחרים,כמו כן בני אדם רבים צמאים ליותר ויותר מידע בכל נושא שהוא, בין אם הוא נושא שקשור בענייני היום יום שלנו, נושא שקשור במקצוע שלנו או כל דבר אחר, אך גם לאור שינוי שנעשה בהרצאות לאירועים עצמן ואולי גם במיתוג שלהם על ידי התאמת ההרצאה לקהלי היעד באופן שמתאים כמו כפפה ליד. לכן כיום באירועים רבים אנו רואים מרצה אורח שמעביר תוכן מסוים שקשור לאירוע על מנת להוסיף רובד נוסף לאירוע ולתת ערך מוסך לעורכים שלנו. אז ומדוע כדאי לשלב הרצאה באירועים.

 

מרצה אורח בכנסים

בכנסים רבים אנו עדים לכך שהחברה שמארגנת את הכנס מזמינה מרצה אורח שאחראי על העברת תוכן כזה או אחר לאורחי הכנס כאשר התכנים משתנים מאוד בהתאם לנושא הכנס, כך למשל אם אנו מארגנים כנס מקצועי בנושא של ספורט אז נוכל להזמין מרצה שידבר קצת על תזונה נכונה ובריאה, היות והדבר גם קשור באופן ישיר לכנס שאותו אנו מארגנים וגם יעניין מאוד ככל הנראה את רוב המשתתפים. את ההרצאה צריך לדעת להתאים את ההרצאה לאופי הכנס על מנת שנוכל לעניין את רוב המשתתפים ואף לתת להם ערך מוסף. לחילופין נוכל להזמין לכנס מאמן כושר שפיתח שיטת אימון חדשה ובמהלך ההרצאה יספר על שיטת האימון הזו ואף יבצע הדגמות תוך כדי ההרצאה שלו.

 

מרצים באירועי חברה

אירועי חברה כיום הם דבר שאף חברה לא פוסחת עליו לפחות פעם אחת בשנה כאשר יש חברות שעושות זאת לעיתים קרובות יותר. אירועי החברה בדרך כלל כוללים ארוחה, מסיבה, נאום של המנכ"ל ופעילויות שונות, אך הוספה של מרצה אורח שיעביר הרצאה בנושא מסוים יכולה להוסיף רובד נוסף לאירוע החברה שלנו. בניגוד למרצה בכנסים שהזכרנו קודם לכן, ששם חשוב לקשר את ההרצאה לנושא הכנס, כאשר אנו עושים אירועי חברה, אנו יכולים לתת דרור לדמיון שלנו ולהזמין לעובדים שלנו מרצה בכל נושא שעולה על רוחנו, כאשר גם אם הוא לא קשור באופן ישיר לעבודה שלנו ולאופי הפעילות של החברה והמרצה יעסוק בנושא של זוגיות ואולי הורות, או אורח חיים מאושר ובריא, אלו הם נושאים שיכולים לתרום רבות לעובדים שלנו באופן אישי ולכן יעניינו אותם מאוד. בנוסף העובדים יעריכו את המעסיק שלהם שמראה להם שהם חשובים לו גם מחוץ לכותלי המשרד על ידי אותם תכני העשרה.

תכנים לשבירת השגרה

במהלך התכנסויות רבות אנו עדים להזמנה של מרצים אורחים על מנת לתת לנוכחים תוכן שאותו הם בדרך כלל לא רגילים לצרוך כך למשל אנו רואים הרבה קהילות של בתי כנסת למשל מזמינים מרצה אורח לקהילה באירוע כזה או אחר על מנת לתת לנוכחים תוכן שאותו הם בדרך כלל לא רגילים לצרוך באותו מקום כמו למשל הרצאה על נושא אקטואלי מסוים או אפילו הזמנה של מרצה לאירוע התרמה של גוף מסוים שבמהלכו הוא מעביר הרצאה בנושא כזה או אחר בשילוב מופע סטאנד אפ קומדי על מנת לבדר את כל המוזמנים לאותו אירוע.

 

מלאו פרטיכם ואנו נחזור אליכם