מרצים בנושא הורות, והרצאות על חינוך ויחסים בין הורים לילדים

מרצים בנושא הורות, והרצאות על חינוך ויחסים בין הורים לילדים

הורות זה מקצוע אותו יש ללמוד לאורך כל הדרך, עדיף מוקדם מאשר מאוחר. מהרגע שבו אנו מגיעים לעולם אנו מתחילים תהליך של למידה. מלמדים אותנו מה מותר ומה אסור, איך להתנהג, איך לאכול, איך להיות אדם עצמאי, מקנים לנו ערכים של כבוד, עצמאות, חופש, בחירה, מסבירים לנו איך מתנהגים בצורה מכבדת לזולת.

 

אחר כך בשלב מאוחר יותר אנו מגיעים לגן הילדים שם אנו לומדים על צבעים, על חיות, על חגי ישראל. בבית הספר אנו לומדים לקרוא ולכתוב, לומדים מתמטיקה, היסטוריה, גיאוגרפיה, לשון ובצבא ממשיכים ללמוד בתחום בו בחרנו או בו שיבצו אותנו. זה ממשיך כמובן לאוניברסיטה וכל החיים זה לימוד אחד גדול שלא נפסק.

 

אנו נישאים ומביאים ילדים לעולם. העניין הוא שאף אחד לא לימד אותנו איך להיות הורים ולכן גם את זה עלינו ללמוד. מי שמגיע מתחום החינוך, אולי יותר קל לו להתחבר לנושא הההורות אך בכל מקרה, עלינו להשקיע בכך זמן ומחשבה, לעתים אפילו כסף לא רק כדי שנהייה הורים טובים, אלא כי ההורים שאנחנו הם הילדים שיהיו לנו וזה גם הדור שגדל פה בעולם שלנו.

 

ילדים הם מראה של הוריהם, הדרך שאנו ההורים מתנהלים בעולם, כך גם הם. הם מחקים אותנו, לומדים מאיתנו המון ולכן מאוד חשוב להבין את הדרכים שבאמצעותן עלינו כהורים להקנות לילדנו ערכים, ללמד אותם כיצד להתנהג, לפתח את סקרנותם ולאפשר להם להיות אנשים עצמאיים בעולם הזה.

 

 

מרצים מקצועיים אשר מעבירים הרצאות בנושאים כמו הורות, חינוך ויחסים בין הורים לילדים יכולים לתרום לנו כהורים וזו דרך נפלאה להעשיר את הידע שלנו כהורים ואף להעצים את ילדנו. עצם ההבנה של תהליך ההתפתחות של כל ילד: מה הוא חווה בכל שלב ובכל גיל, איך עלינו לטווח לילדנו סיטואציות, מה התפקיד שלנו כהורים בעולם הזו תסייע לנו להיות הורים אפקטיביים יותר.

 

מרצים על הורות מביאות מגוון של מחקרים מדעיים שיסייעו לנו לשפר את הדימוי העצמי של ילדנו, להבין את ההבדל בין הורה סמכותי וחזק שמציב גבולות לבין חבר. בנוסף, הרצאות אלו מסייעות לנו לחנך את ילדנו ללא עונשים ומאפשרות לנו להבין כיצד להתמודד עם ילדים לשיתוף ולקחת אחריות על המעשים שלהם.

 

ההרצאות על הורות מועברות על ידי טובי המרצים המגיעים מהתחום והידע שלהם נותן לנו את הכלים לאפשר לילדים שלנו לממש את עצמם, להגשים את עצמם, להדריך אותם ולהוביל אותם למקומות שבהם יוכלו לפרוץ את הגבולות של עצמם, לחלום, להגשים ולממש את היכולות שלהם.

 

היתרונות של הגעה להרצאות בתחום ההורות והחינוך

  • דרך מהנה לקבל את הכלים ואת הידע ממקור מקצועי מבלי לשמוע הטפות מוסר אלא כל אחד יכול להאזין ולקחת לעצמו את הדברים שאליהם הוא מתחבר.
  • גמיש מאוד – הרצאות המאפשרות לכל זוג הורים להגיע בזמנם הפנוי ואין התחייבות למספר מפגשים.
  • מגוון אפשרויות – ניתן בכל פעם לבחור הרצאה העוסקת בפן אחר של ההורות ולהאזין לה וכך לקחת כל מיני דברים שיעזרו לנו להפוך להיות הורים אפקטיביים יותר, הורים מחנכים.

 

 

מלאו פרטיכם ואנו נחזור אליכם