מרצים בנושא חינוך

מרצים על חינוך

אם אתם הורים, מורים, גננות או אנשי חינוך, פוסט זה הוא בדיוק בשבילכם. אומרים שהיום הרבה יותר מסובך לגדל ולחנך ילדים בין אם בבית ובין אם במסגרת בשל ריבוי הגירויים, בשל העובדה שאנו ההורים נמצאים לא מעט שעות מחוץ לבית ומתקשים למצוא את הכלים המתאימים לגדל את ילדנו כפי שהיינו רוצים, להקנות להם ביטחון ודימוי עצמי חיוביים…

 

העובדה שילדים רבים נמצאים כל כך הרבה שעות מחוץ לבית ורואים את ההורים שלהם לזמן מועט כל כך יוצרת לא מעט תסכולים וקשיים, לכן התפקיד שלנו ההורים הוא פשוט ללמוד איך לעשות את זה נכון, עם החיים שיצרנו לעצמנו.

 

חשיבות האזנה להרצאות בתחום החינוך

כמו בכל תחום, ידע זה כוח ולכן ככל שניחשף ליותר מידע, נקשיב ליותר מרצים שבאים מהתחום הזה ונשמע הרצאות ונקבל את הכלים המתאימים והמגוונים לחינוך, איך ניתן לשפר, יהיה לנו הרבה יותר קל בתהליך הלא פשוט והמאתגר הזה. הרי כולנו יודעים שילדים צריכים גבולות, כולנו ילדים שלא קונים ילדים בכסף, כולנו יודעים שילדים בודקים אותנו כל הזמן וגם כולנו מודעים לעובדה שילדים הם ההשתקפות שלנו המבוגרים כלומר מה שהם רואים, כך הם מתנהגים, הם פשוט מחקים…

 

מרצים בחינוך – מה זה אומר?

מי שמרצה על חינוך הם אנשי חינוך מרתקים, מרצים באוניברסיטאות המובילות בישראל, קלינאי תקשורת, מרצים במכון אדלר, פסיכולוגים, פסיכיאטרים וחוקרים בתחום החינוך וההורות. אלו הם אנשים עם המון ידע בתחום, אנשים מרתקים שיעניקו לכם את הכלים הנכונים לחנך כמו שהייתם רוצים, להיות הורים ומחנכים בדמותם של מנהיגים, להוביל והכל עם הרבה הומור, עניין והעשרה.

 

 

הרצאות

ההרצאות עוסקות כאמור בהורות ובנושאים כמו למשל איך לעודד עצמאות אצל ילדים, איך ניתן לבנות ביטחון אצל ילדים בגילאים שונים, איך ניתן לשפר את הדמוי העצמי של הילדים, איך מציבים גבולות לילדים, איך מתמודדים עם אח חדש שמגיע למשפחה, איך מעצימים ילד ונותנים לו את המקום שלו, איך מחנכים בלי עונשים, איך מעודדים שיתופיות בבית, איך נמנעים משקרים, איך מזהים כל מיני סוגים של בעיות אצל הילד ועוד.

 

הגעה להרצאות בתחום החינוך וההורות – יתרונות

אז נכון, כדי להגיע להרצאה צריך לפעמים לצאת קצת יותר מוקדם מהעבודה, שוב למצוא סידור לילדים ובעיקר, כמו כל דבר אחר שחשוב לכם פשוט להחליט שרוצים את זה. כאמור, הרצאות על חינוך לא רק נותנות לנו את הכלים הנכונים להתמודד בצורה הטובה ביותר עם הילדים שלנו, אלא הם גם מאפשרות לנו לגדל כאן דור טוב יותר, דור עם ערכים, דור שלא מסתכל רק על כסף ומותגים.

 

ילדים שידעו להתמודד עם החיים, להתמודד עם בעיות וזה באמת חשוב יותר מהכל. הרי מה אנחנו בסך הכל רוצים? את הטוב ביותר עבור הילדים שלנו.

 

הרצאות בתחום זה מאפשרות לנו לבחון את עצמנו כהורים בצורה אובייקטיבית, פותחות לנו את הראש ובעיקר מפגישות אותנו עם עוד המון אנשים שנמצאים בדיוק במצב שלנו מה שיוצר שיח משותף ומצמיח אותנו באחד התפקידים הכי חשובים שיצרנו לעצמנו  – תפקיד ההורה.

 

מלאו פרטיכם ואנו נחזור אליכם