מרצים לחברות וארגונים

מרצים לחברות וארגונים

בתור עובדים בחברה או ארגון, אנו נמצאים לא מעט שעות במשרד או במקום מתוחם ונותנים את כל מה שאנחנו יכולים, הן במטרה לעמוד ביעדי החברה או הארגון והן בכדי לממש את עצמנו, להתקדם מעלה מעלה בסולם הקריירה ובסופו של דבר לקבל תגמול על העבודה הקשה שאנו עושים. אנו עובדים יום יום, שעה שעה ולפעמים כל יום נראה די דומה ליום הקודם וליום שיבוא אחריו.

 

אם מסתכלים וחושבים לרגע על טובת הארגון מבינים כי שגרה זו יכולה עם הזמן לגרום לשחיקה ואף בטווח הארוך לפגוע ביעילות של העובד. לכן, בשנים האחרונות, יותר ויותר חברות וארגונים פועלים למען העובדים, מביאים מרצים מעניינים, מתכננים ומפיקים ימי גיבוש, ימי כייף, עושים הרצאות מרתקות וסדנאות במטרה לשבור את השגרה הזו והן בכדי לתת לעובדים ערך מוסף ולשמור על יעילותם ועל שביעות הרצון שלהם לאורך זמן.

 

כל עובד באשר הוא וזה לא משנה באיזו חברה או ארגון הוא עובד, רוצה להרגיש מוערך, רוצה להרגיש ששמים אליו לב ורוצה להרגיש שמישהו ששמים לב לעבודה הקשה ולנתינה שלו. שמיעת מרצים מרתקים היא אחת הדרכים לשפר את היחסים בין העובדים, לגבש את הצוות ולאוורר את העובדים וכך באמצעות הרצאות לעובדים לקדם את החברה.

 

סוגי הרצאות לעובדים בחברות וארגונים

ובכן, זה מאוד תלוי במטרה שלנו כלומר האם אנו רוצים דרך ההרצאה להעביר איזשהו מסר לעובדים שלנו, האם אנו רוצים לשפר את העובדים בתחום מסוים שקשור לארגון או האם כל מה שאנחנו רוצים זה פשוט לגבש את העובדים ולחבר ביניהם. אז הנה כמה דוגמאות מעולות להרצאות אליהם העובדים שלכם יכולים להגיע.

  • כושר שכנוע, יחסים והשפעה – הרצאה מעולה המשלבת חוש הומור וצחוקים ויחד עם זאת גם מעניקה כלים בסיסיים שעוזרים לנו לשפר את דרכי התקשורת הבין אישיים שלנו. הרצאה שתורמת מאוד ליחסים בין העובדים, ליחסים בין העובדים לבין הלקוחות, עוזרת לנו לייצר כימיה בין האנשים בארגון ואף לשפר את המכירות של העובדים בחברה.
  • המדיה כחלק אינטגרלי מחיינו – כולנו מודעים לעובדה שאמצעים דיגיטליים, מחשבים, האינטרנט והרשתות החברתיות שינו לגמרי את כללי המשחק בהמון תחומים בחיים שלנו. הרצאה זו עוסקת באיך בעצם המדיה משפיעה עלינו ומביאה איתה המון תגליות חדשות בהקשר הזה.
  • להוביל אנשים וארגונים לפריצת גבולות תודעה ועשייה – הרצאה מעולה לכל ארגון וחברה. ההרצאה עוסקת בדרכים שדרכן אנו יכולים לשפר את התוצאות דרך שינוי דרכי החשיבה שלנו.

 

יש עוד המון הרצאות שאפשר להגיע אליהן במסגרת ארגונית, הרצאות שתרומתן הן מבחינה אישית והן מבחינה קבוצתית היא גדולה ומשמעותית, לפעמים אפילו מעודדת פריצת דרך ממש. הגעה להרצאות היא דרך מרתקת להפגיש בין אנשים, לגבש בין עובדים וליצור מגוון של הזדמנויות חדשות.

 

מלאו פרטיכם ואנו נחזור אליכם