מרצים מעניינים למפגשים חברתיים

מרצים מעניינים למפגשים חברתיים

רובנו נמצאים בשגרה שחוזרת על עצמה מדי יום. המקסימום שאנחנו עושים כדי להעשיר את הידע הכללי שלנו, לפתוח קצת את הראש ויחד עם זאת לקבל פרספקטיבות נוספות על העולם בו אנו נמצאים ועל הדרך שבה אנו מנהלים את עצמנו ואת החיים שלנו היא על ידי קריאת ספר, צפיה בסרט או סדרה, האזנה לסרטון ביוטיוב או קריאת כתבה באחד מאתרי התוכן שמעניינים אותנו, יציאה לחוג ובזה זה פחות או יותר נגמר.

 

אותה שגרה לא רק יכולה לשחוק אותנו, אלא היא גם יכולה קצת לשבש את המחשבה הצלולה שלנו ולמנוע מאתנו להניע את עצמנו לפעולה, כלומר לצאת מאזור הנוחות שלנו. מחקרים רבים מראים כי אנשים שפורצים את הגבולות של עצמם, אנשים שמצליחים לעמוד ביעדים ובמטרות שהציבו לעצמם ואולי חשוב מכל אנשים שמצליחים להגשים את החלומות שלהם, הם אנשים שיוצאים מאזור הנוחות, שוברים את השגרה, צוברים חוויות ומניעים את עצמם לפעולה. אז איך עושים את זה?

 

ובכן, יש כל מיני דרכים שבאמצעותן אנו יכולים לצאת מאזור הנוחות שלנו כמו למשל להירשם לסדנאות בנושאים או תחומים שמעניינים אותנו, ליזום מפגשים עם אנשים, כאמור לקרוא ספרים, ללכת לחוגים וגם להגיע להרצאות המועברות על ידי מרצים בנושאים שמעניינים ומרתקים אותנו.

 

אילו הרצאות למשל?

  • השיחות שלנו עם עצמנו – אחת ההרצאות הכי מרתקות שתוכלו להגיע אליה לבד, עם בן או בת הזוג ואפילו בקבוצה. דרך ההרצאה תוכלו להבין כיצד אתם יכולים לשפר את דרך החשיבה שלכם, לחדד את המחשבה ואת היכולות שלכם ובכך לשנות את חייכם ממש. מדובר בהרצאה עם נתונים מדעיים שנותנת מלא השראה, מוטיבציה והכל על בסיס הכרת המבנה הפיזיולוגי של המוח שלנו.
  • תורת המשחקים וקבלת החלטות – כולנו יודעים שהדרך שבה אנו לוקחים החלטות משפיעה על המשך חיינו ועל החוויות שאנו צוברים עם הזמן ובכל זאת, לא תמיד אנו מצליחים לעשות את זה כמו שהיינו רוצים. הרצאה זו תעזור לכם לקחת החלטות שנכונות לכם במגוון של תחומים ולנהל משא ומתן עם האנשים שסביבכם בצורה ביקורתית וחכמה.
  • התפתחות אישית – כולנו שואלים את עצמנו שאלות כמו איך אנחנו יכולים לקדם את עצמנו מבחינה עסקית, איך אנחנו יכולים למצוא את בן או בת הזוג שמתאימים לנו ומשלימים אותנו, איך אנחנו עומדים להגשים את המטרות שהצבנו לעצמנו ועוד… הרצאה מרתקת זו מחברת אותנו לשורשים, לטבעו של האדם, מאפשרת לנו להסתכל על הדברים בפרופורציות הנכונות ולאפשר לעצמנו להגשים את עצמנו בדרך שהכי נכונה לנו. הרצאה זו מסייעת לנו להבין את המציאות כמו שאנחנו רואים את עצמה וכך לראות את הקשר לפעולות שאנו עושים ביום יום במטרה להשתפר מבחינה אישית ולשפר את איכות חיינו.

 

מדוע הרצאות מרתקות מעשירות ופותחות בפנינו אפשרויות חדשות?

אז בראש ובראשונה, הרצאות מפגישות אותנו עם אנשים, אנשים מייצרים עבורנו אופציה לשיחה ושיחה יוצרת המון הזדמנויות שבכלל לא היינו חולמים עליהן. שנית כל, הרצאה היא דרך יעילה ופשוטה יחסית לשבור את השגרה, לפתוח את הראש, לצאת מהקוביה המוכרת ולשנות את הדפוסים אליהם התרגלנו ואימצנו באופן טבעי עם השנים.

 

אז כל מה שצריך זה פשוט להחליט שעושים שינוי, ששוברים את היום עם יציאה להרצאה ופשוט נחשפים למידע עשיר, מעניין שפותח את הראש, מפגיש אותנו עם אנשים חדשים, גורם לנו לצחוק ולהנאה…

 

מלאו פרטיכם ואנו נחזור אליכם