מרצים מעניינים על העצמה אישית

מרצים מעניינים על העצמה אישית

אומרים שלכל אחד מאיתנו יש תפקיד בעולם הזה. לאורך כל שנות ההתבגרות שלנו אנו שואלים את עצמנו שאלות לא פשוטות כמו מה זה אושר ואיך אני הופך את עצמי לאדם מאושר יותר, מה המטרות שלי בחיים בכל מיני תחומים בין אם זה לאן אני רוצה להגיע בקריירה שלי, האם בכלל בחרתי את המקצוע המתאים לאופי וליכולות שלי איך אני רוצה להתקדם הלאה, איך אני משנה דברים מסוימים בחיים שלי ועוד…

 

אז מהי בכלל העצמה אישית?

העצמה אישית כשמה כן היא – היכולת שלי לעשות כל מיני פעולות במטרה להגיע כמה שיותר רחוק, לפתח את עצמי מבחינה אישית, להגיע ליעדים ולמטרות שלי ולפעול למען מימוש והגשמה עצמית. ככל שאני יותר מועצם או מועצמת מבחינה אישית, ככה הביטחון שלי עולה, הדימוי העצמי שלי גבוה, ככה אני פחות תלוי או תלויה בסביבה שלי ומסוגל לעשות דברים למען עצמי.

 

איך הרצאות להעצמה אישית יכולות לעזור?

לפעמים יש לנו את הידע הבסיסי, כלומר אנו יודעים שכדי שנעצים את עצמנו או נשפר את עצמנו בתחום מסוים או אפילו נעשה שינוי אמיתי בחיים שלנו, עלינו לפעול למען זה ע"י שמיעת מרצים מעניינים למשל אבל לא תמיד יש לנו את הכלים והיכולת לעשות זאת.

 

למשל, כמה מכם מרגישים שהם הולכים בכל יום לעבודה במעין תחושת החמצה, סוג של תחושת פספוס, תחושה שאתם מסוגלים ליותר, שאתם רוצים הרבה יותר ממה שיש לכם (לאו דווקא מבחינה חומרית), תחושה שזה לא המקום שלכם? כמה מכם מרגישים לבד אבל פוחדים לעשות שינוי? כמה מכם מרגישים שהם לא ממצים את מלוא הפוטנציאל שלהם?… כמה פעמים אמרתם הנה, היום אני מתחיל או מתחילה דיאטה, הנה היום אני נרשם לקורס הזה, היום אני מתחיל עם הבחורה שאני כל הזמן פוגש אבל עדין בסוף מצאתם את עצמכם באותה הנקודה?

 

ובכן, זה בדיוק הזמן לשמוע מרצים מעניינים למימוש והעצמה אישית. הרצאות אלו לא רק יספקו לכם ידע תיאורטי או מידע על בסיס מחקרים, עצם האזנה תאפשר לכם לקבל את המיומנויות והכלים שיעודדו בפועל את השינוי הזה.

 

הרצאות למימוש עצמי – איפה זה מתחיל?

באתר שלנו, תוכלו להיחשף למגוון של מרצים והרצאות בתחום המימוש העצמי. למשל, הרצאה הנקראת ״נוירולוגיה של מחשבה״ ועוסקת במודעות שלנו וכיצד היא באמת עובדת. בהרצאה זו תבינו איך לשפר את היכולת שלכם לקבל החלטות חשובות בחייכם, איך ליצור אורח חיים בריא יותר ואיך לשלוט במחשבות שלכם לטובתכם האישית. הרצאה נוספת עוסקת במה היא בעצם הצלחה. ההרצאה תעסוק במושג הצלחה, איך המושג הזה קשור לכסף, להורות, להנאה, לעזרה לאחרים… דרך ההרצאה מבינים מהי הצלחה, מהו כישלון ואיך אנו יכולים להתמודד עם שני הדברים שמשפיעים עלינו כל כך בחיי היום יום. מרצים מבוקשים שעוסקים בחשיבות של מימוש עצמי הן 7 הרגלים של אנשים אפקטיביים, מדע והשראה, מצוינות ומימוש הפוטנציאל האישי, הומור ככלי לשיפור היכולות האישיות ועוד… אז קדימה! אם גם אתם מרגישים סוג של תקיעות בתחום מסוים, רוצים לשנות ולהשתנות, זה הזמן להתחיל להגיע להרצאות שפשוט ישנו את חייכם ויהפכו אותם להרבה יותר קלילים, זורמים ומהנים.

 

 

 

מלאו פרטיכם ואנו נחזור אליכם