מרצים על חשיבה חיובית

מרצים על חשיבה חיובית

אתם קמים בבוקר וכפתור האוטומט מתחיל מיד לעבוד. הילדים כבר בטירוף, המים בקומקום כבר רותחים, תוך כדי שאתם מתארגנים בעצמכם ודואגים שהילדים לא שוכחים כלום, אתם כבר מנסים לחשוב על הצעד הבא שיש לכם לעשות והכל כדי להספיק את הכל וכמה שיותר מהר.

 

בראש מתחילות לרוץ מיליון מחשבות מהרגע שאתם קמים ועד הרגע שאתם נרדמים… ״אין לי כוח להתאמן היום, כולי תפוסה, כואב לי הגב״, ״מתי כבר נצליח לסגור את המינוס״, ״למה גיא חולה דווקא היום כשיש לי פרזנטציה סופר חשובה בעבודה״, ״אוי הפקק הזה… סיוט״ וזה רק קצה הקרחון.

 

אם גם לכם רצות בראש אינספור מחשבות שליליות בלי שאתם באמת מצליחים לשלוט עליהן זה הזמן לעשות שינוי! זה הזמן להתחיל להגיע להרצאות על חשיבה חיובית שלא תאמינו אבל הן באמת יכולות לעשות אצלכם שינוי אדיר ותוך זמן קצר.

 

למה אנחנו חושבים שלילי?

אחת הדרכים לעשות שינוי בקו המחשבה שלנו, אבל לא שינוי חד פעמי אלא שינוי קבוע היא פשוט להבין איך המוח שלנו עובד. אם נבין איך המוח שלנו עובד ונצליח לנתח את המצבים שמלכתחילה מכניסים או ללופ שלילי, נצליח גם לעשות שינוי.

 

מהן הרצאות לשינוי החשיבה מחשיבה שלילית לחיובית?

אנו חיים בעולם שבו רמת המודעות הרבה יותר גבוהה מבעבר. כלומר אנשים רבים יודעים שהם קיבלו כל מיני תכונות בתורשה, אבל הם לא חייבים להישאר איתן, כלומר הן יכולים לשנות את זה ולעשות דברים אחרת ממה שההורים שלהם עשו. תחום הקואצ’ינג נכנס חזק בשנים האחרונות כאשר שינוי הוא הדרך להצלחה בכל תחום: זוגיות, קריירה, ילדים, פנאי, צמיחה אישית ועוד. הרצאות בתחום החשיבה החיובית עוזרות לנו להבין בצורה כזו או אחרת מה אנחנו עושים פחות טוב, כלומר איפה אנחנו טועים, איפה קו המחשבה שלנו שגוי ודרך השינוי לשנות גם את המציאות שלנו, כל אחד בתחום שלו.

 

סוגי הרצאות בנושא:

  • אושר ויחסים – תתפלאו לדעת אבל האנשים שאתם בוחרים שיהיו סביבכם, משפיעים עליכם כמעט בכל תחום. הרצאה על אושר ויחסים היא הרצאה שמעבירה נתונים מדעיים בצורה הכי מצחיקה וכייפית שאפשר כדי שאתם תוכלו להיות הרבה יותר מאושרים.
  • נוריולוגיה של מחשבה – זה המקום להבין איך המוח שלנו פועל, איך המחשבה שלנו נוצרת ואיך אנחנו יכולים לשלוט במוח שלנו. כאן תלמדו איך ליצור לעצמכם אורח חיים בריא יותר על ידי שיפור היכולת שלכם לקבל החלטות.
  • מדע והשראה – זה הזמן לשפר את השמחה הפנימית שלנו ולהגיע לשקט פנימי אמיתי. הרצאה זו תעזור לנו להירגע מהמתחים של היום יום ולשנות את הגישה שלנו.

 

יש עוד המון הרצאות שיכולות לעזור לכם לעשות שינוי אמיתי, הרצאות שאם באמת תתחברו לתוכן שמועבר בהן יאפשרו לכם לשנות את קו המחשבה שלכם, את הפעולות שאתם עושים ביום יום, אלה שמייצרות מחשבות שליליות.

 

 

מלאו פרטיכם ואנו נחזור אליכם