מדיה מרצים ותקשורת

מרצים בתחום המדיה

אנו חיים בעולם שכולו דיגיטל. מהרגע שאנו פותחים את העיניים, משתרש לו מסע אל עבר המסך. זה מתחיל בסמרטפון, ממשיך לטבלט, מתקדם למסך ברכב, עובר למחשב בעבודה וכך הלאה. כולנו חשופים למידע אינסופי וזה אנחנו, הילדים שלנו, כולם.

 

אם זה התחיל לפני עשור בטלפון נייד פשוט ובמחשבים שכבר לא קיימים, זה המשיך במסכי טאצ’, עולם של אפליקציות ועכשיו גם ברוכים הבאים למציאות מדומה או רבודה – חלל תלת מימדי שכולו משחק אחד גדול.

 

יש המון שאלות שעולות בתקופה האחרונה בנושא המדיה, למשל איך זה משפיע עלינו כהורים, איך זה משפיע על הילדים שלנו, איך אפשר למתן את זה או למנן את זה והאם בכלל כדאי להילחם בתופעה הזה. לאן זה לוקח אותנו בתור חברה, איך הגוף שלנו מושפע מהחשיפה הדיגיטלית הזו מבחינה פיזית, רגשית ונפשית?. ובכן אם גם אתכם זה מסקרן, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור מרצים מעניינים שמעבירים הרצאות מרתקות העוסקות באחד מהתחומים הללו, שקשורים למדיה. למעשה, מדובר בעתיד שלנו ולכן האזנה להרצאות מהסוג הזה חשובות עד מאוד. ניתן לבחור בארגון הרצאה בתחום המדיה והדיגיטל לכל העובדים, זה יכול להיות כיום גיבוש או סתם להעשרה, הרצאה לקבוצת אנשים עם מכנה משותף כמו עמותה או קבוצת תמיכה, הרצאה לגיל השלישי שמרגיש בשינוי בצורה בלתי רגילה ועוד.

 

אז אילו מרצים והרצאות יש בתחום המדיה והדיגיטל?

  • השפעת המדיה עלינו – זו בדיוק ההרצאה שעוסקת בהשפעת המדיה על אזרחי ישראל, על החיים שלנו, על בני הנוער ועל הילדים. ההרצאה מדברת על רמת ואיכות החשיפה וכיצד אנו יוכלים להתמודד איתה.
  • המדיה כחלק אינטגרלי מחיינו – הרצאה נוספת אשר עוסקת בדרך שבה אמצעים דיגיטליים משפיעים עלינו, איך הפכנו כבני אדם לתחנת ממסר של התקשורת. הרצאה המשלבת שאלות בתחום וגם תשובות.
  • נשים במדיה- הרצאה מרתקת העוסקת בנשים במדיה באופן כללי. היא מדברת על סטיגמות של נשים וכיצד המדיה מהווה חלק בהעצמת חוסר השוויון. הרצאה שתעזור לנו להביא את הנושא הזה יותר אל המודעות, תסייע לנו הנשים להתמודד עם המצב, להביא לידי שינוי, בקיצור מרתק.

 

לסיכום, מרצים והרצאות בתחום המדיה הן חשובות, מעניינות ומאפשרות לנו להסתכל על הדברים ולהעמיק בהם מנקודת מבט מחשבתית וקצת אחרת ולא לקחת את המצב כנתון ומובן מאליו.

 

מלאו פרטיכם ואנו נחזור אליכם