מרצים על מדע

מרצים על מדע

 

תחום המדע והמחקר הוא האמין ביותר מכל התחומים האחרים, ונחשב לאחד התחומים הכי מעניינים ומפותחים בישראל. אנו נחשבים למובילי דעה במגוון של תחומים כמו רפואה ובריאות, פיתוחים טכנולוגיים והמצאות, סטארט אפים, בניית תשתיות, כבישים ובניינים, שיפור הסביבה ועוד… אינספור מחקרים נעשים בכל יום במגוון של נושאים כאשר רבים מהם מביאים לתגליות חדשות והצלת חיי אדם.

 

אחת הדרכים הנפלאות להיחשף למידע חדשני ומעניין, היא פשוט להגיע להרצאות מדעיות ולשמוע מרצים על מדע.

 

מעטים הם האנשים שמסוגלים בסוף יום להתחיל ולקרוא מחקרים, עמודים על גבי עמודים שלעתים יכולים להיות די משעממים, ולכן המקסימום שאנחנו עושים בכדי להתעדכן בתחומים שמעניינים אותנו זה להצטרף לאיזה בלוג, עמוד בפייסבוק, לקרוא את הכותרות באתרים החדשותיים או אפילו בעיתונים הכתובים. בדרך זו המידע שאנו אוספים הוא די מוגבל ולא תמיד מספק.

 

מרצים על מדע לוקחים מכל העמודים המשעממים של המחקרים את הדברים המרתקים ביותר. את המסקנות המדהימות שעשויות לשפר את הבנתנו ואת חיינו בתחומים שונים.

הרצאות בתחום המדע לא רק מספקות מידע חדשני ומעניין, אלא גם יוצרת מפגש חברתי שיכול ליצור חברויות ולהביא אותנו למקומות חדשים שבכלל לא חשבנו עליהם.

זו הזדמנות נפלאה להנות ולהבין יותר בתחומים שמרתקים אותנו.

 

הרצאות בתחום המדע, במה הן עוסקות?

ובכן, דרך האתר תוכלו להיחשף למגוון של הרצאות בשלל תחומים:

  • תורת הקוונטים נגד השכל הישר – הרצאה המסייעת בהבנת החומר והאנרגיה על בסיס תורתו של אינשטיין.
  • על גנטיקה, יחסים השפעה על בני אדם, תורת המשחקים וכד'.
  • על הביולוגיה של הרגשות – רבים מאיתנו נוטים להדחיק חלק מהרגשות שצצים תוך כדי דברים שקורים. ההרצאה עוסקת במהו רגש, איך אותם רגשות קשורים לפעילות במוח ואיך אנו יכולים לשנות חוויות רגשיות שקורות לנו. בהרצאה יעלו נתונים מדעיים העוסקים במדעי המוח ובקשר של זה לרגשות שלנו.
  • ״פירות האונה״ – הרצאה העוסקת בקשר שבין המוח לגוף ואיך אפשר לשפר את ״היחסים״ ביניהם. הרצאה שעוזרת לשפר את איכות החיים, להוריד את הלחץ של היום יום ועוד…
  • אומנות ומוח – מה הקשר בין אומנות למוח, איזה מנגנונים מופעלים במוח שלנו ועוד…
  • נוירולוגיה של מחשבה – הרצאה העוסק באיך המודעת נוצרת, כיצד היא עובדת, איך המוח שלנו פועל

אז אם גם אתם סקרנים ורוצים לגלות כל מה שחדש ומעניין בתחום המדע והמוח, זה הזמן להירשם לאחת ההרצאות העוסקות בנושא, ליצור אינטרקציות מעניינות, לפגוש אנשים ולגלות דברים חדשים שישנו את דרך המחשבה שלכם.

 

 

מלאו פרטיכם ואנו נחזור אליכם