מרצים על ספורט

מרצים על ספורט

״מחר אני מתחילה דיאטה, זהו נמאס לי מאיך שאני נראית״, ״אני חייבת לשנות את התזונה שלי ולהתחיל להתאמן״, ״אחרי החגים אני נרשם לחדר הכושר״… אם גם אתם מאלה שפעם אחרי פעם מבטיחים לעצמם שזהו, נמאס, אתם רוצים לעשות שינוי אמיתי אבל לא באמת מצליחים להגיע לתוצאות שקיוויתם להגיע אליהן, לא באמת מוצאים את המסגרת שהכי מתאימה לכם ולצרכים שלכם, כדאי לכם להגיע להרצאה בתחום הספורט.

 

עצם ההגעה להרצאה על ספורט מראה נכונות אמיתית לעשות שינוי באורח החיים הלא כל כך בריא שסיגלנו לעצמנו. הרי רבים מאתנו יושבים מהבוקר עד הערב על הכיסא במשרד, מול מסך מה שיוצר מתח בשרירים ויוצר בעיות אורטופדיות.

העובדה שאנו נמצאים המון שעות מחוץ לבית, מקשה עלינו להשקיע בתזונה שלנו ומעודדת אכילת מזונות מעובדים, עתירים בשומן רווי, חומרים משמרים וצבעי מאכל.

 

מרצים על ספורט והרצאות על חינוך גופני ותזונה נכונה מסייעים למצוא פתרונות קלים ונגישים לבצע שינוי אמיתי הן מבחינת ביצוע פעילות גופנית סדירה ומאוזנת התואמת לצרכים שלנו: גיל, מצב רפואי, כמות שעות שינה, הרגלים והן מבחינת שינוי התפריט התזונתי שלנו, שוב בהתאם ליכולות היומיומיות של כל אחד ואחת מאיתנו.

 

איך מרצים על ספורט יעזרו לי?

פעילות גופנית המתבצעת כחלק מהשגרה היומיומית שלנו בלי וויתורים ובלי תירוצים היא לא רק חלק מאורח חיים בריא, היא לא רק מסייעת להעלות את רמות האנרגיה בגוף והיא לא רק מעלה לנו את הביטחון והדימוי העצמי שלנו… פעילות גופנית שמתבצעת על פי תכנית, עם הגדרת מטרות ויעדים לפני שמתחילים גם משפרת את האנשים שאנחנו מבחינה אישית.

 

פעילות גופנית ולו הפשוטה והקלה ביותר עוזרת לנו לעודד אלמנטים הקשורים להצלחה האישית שלנו, מסייעת לנו להתמיד ולהצליח בתחומים רבים ונוספים בחיינו ולשפר באופן בולט את איכות חיינו. האזנה להרצאות בתחום הספורט, התזונה והפעילות הגופנית תאפשר לנו מצד אחד להבין איזו תכנית באמת מתאימה לאישיות שלנו, כזו שתאפשר לנו להתמיד בה לאורך זמן, ומצד שני תפתח לנו את הראש לגבי תחומים נוספים בחיים שלנו, תתרום להצלחה בעבודה, בקריירה ובלימודים.

 

אז אם גם אתם עדיין לא הצלחתם למצוא את הדרך שהכי נכונה עבורכם לעשות שינוי אמיתי, נסו להגיע להרצאה איכותית המועברת על ידי מאמנים אישיים, אנשי ספורט, תזונאים ובעלי מקצוע מהעולם הזה, אלו יסייעו לכם להוביל את עצמכם לשינוי אמיתי, להצלחה ולמקום של גאווה עצמית.

 

מלאו פרטיכם ואנו נחזור אליכם