מרצים שמשנים חיים

מרצים שמשנים חיים

משנים את החיים עם הרצאות קואצ’ינג

בטח נתקלתם לא פעם במושג קואצ’ינג. קואצ’רים ברחבי העולם הפכו את המושג אימון לאחד מהתהליכים המבוקשים אותו אנשים רוצים לעבור במטרה להשיג או לשנות משהו בחיים שלהם ואפילו באישיות. פעמים רבות החיים מובילים אותנו לכל מיני מקומות, לאו דווקא לאלה שהיינו שואפים אליהם ואנו מרגישים מאין תקיעות או חוסר הגשמה בתחום מסוים.

זה יכול להיות בזוגיות, בקריירה, מבחינה אישית או משפחתית. היום, ניתן להיחשף להמון מידע שיכול לשפר את רמת המודעות שלנו דרך מרצים בתחום הקואצ’ינג. מי שמעביר הרצאות אימון לחיים הם מרצים מבוקשים שמרצים באופן מרתק ומעמיק בשילוב הומור והנאה.

 

סוגים של הרצאות בתחום הקואצ’ינג:

  • ההרצאה: "מסע אל חווית הרגע בעידן מרוץ החיים" – לרוב השגרה בה אנו חיים סוחפת אותנו ומונעת מאיתנו להתמקד בעכשיו, ברגע הזה. חוסר התמקדות שכזה והיסחפות למאין לופ של משימות ומטלות פעמים רבות פוגע באושר שלנו וגורם לנו לפספס את הרגעים הבאמת חשובים ומהותיים בחיים שלנו. דרך ההרצאה המדהימה הזו תבינו את המשמעות של ההווה, תלמדו לשחרר את מה שהיה ומה שיהיה וליישם את זה שפשוט יש דברים שאין להם עלינו שליטה, פשוט לשחרר.
  • "ההרצאה: "משא ומתן אפקטיבי" – תכונות מסוימות שסיגלנו לעצמו או חוסר ביטחון בתחומים מסוימים, יכול לפגוע בדרך שבה אנו מנהלים משא ומתן. בהרצאה זו תלמדו איך לשפר את יכולת ההשפעה והתקשורת שלכם עם האנשים שאיתם אתם באים באינטרקציה.
  • ההרצאה "תקשורת בין המינים" – כמעט כל אחד בעולם הזה שואף לזוגיות בריאה וטובה. קואצ’ינג במטרה למצוא זוגיות כזו נחשב לאחד התהליכים הפופולאריים שאנשים עוברים בישראל. מדובר בהרצאה מרתקת על ההבדלים בין נשים לבין גברים, הבדלים שאם נפנים ונבין אותם נוכל לשפר את היחסים שלנו ואת התקשורת עם הצד השני.
  • ההרצאה "יחסים ואושר" – מה משפר את הסיכויים לרוגע ואושר בחיינו?  מה הקשר בין יחסינו עם הסובבים אותנו לאושר? מהן תפיסות החיים והפרשנויות שמקרבות בני אדם לשלווה וכיצד ניתן להתאמן ולהתקרב לשם?

יש עוד הרצאות רבות בתחום הקואצ’ינג.  מסוג ההרצאות שאם מאזינים אליהם, המוח (שלפעמים נוטה לסוג של קיבעון) נפתח, אנו מבינים כל מיני דברים חדשים על עצמנו, מזהים מצבים שאנו יכולים לשנות אותם על ידי אימוץ הרגלים חדשים או שינוי תפיסות או מחשבות וזו באמת דרך נפלאה ויעילה לשפר את איכות החיים ולהפוך הרבה יותר מודעים לעצמנו. דרך האזנה למרצים העוסקים בתחום הקואצ’ינג ניתן ללמוד המון, לגבש קבוצות, להיפגש עם אנשים, לפתוח את הראש ושלב קצת יצירתיות, עניין והומור. הרצאות קואצ’ינג מתאימות לנשים וגברים כאחד, לימי גיבוש לעובדים, למבוגרים ועוד…

 

מלאו פרטיכם ואנו נחזור אליכם